DHO

Os på kontoret

Pernille Skov

Pernille er stifter og direktør af Din Hjælperordning siden 2015, og

  • Besvarer lønspørgsmål. Og hvis du fx har problemer med lønsedlen, så ringer du til Pernille
  • Arbejder med intern og ekstern kommunikation
  • Deltager i personalemøder i BPA-ordningen
  • Er bisidder ved re-visitering

I det hele taget, tager Pernille sig af al menneskeligt. Alle kan komme til at føle at livet er overvældende – du ringer bare!

pernille@dho.dk // + 45 2574 8384

Lasse Pagh

Lasse er stifter og direktør af Din Hjælperordning siden 2015, og

  •  Sparring omkring de juridiske regler og retningslinjer forbundet med det at have en hjælperordning.

  • Vejleder og bisidder i forbindelse med møder med offentlige myndigheder og re-visitering.   

  • Deltager i personalemøder i BPA-ordningen efter behov.

  • Støtter i stort og småt i forhold til de udfordringer der kan opstå med det at have en BPA-ordning.

Lasse er der altid med et lyttende øre og et varmt hjerte – du ringer bare!

lasse@dho.dk // + 45 2579 8384

Sygemelding og raskmelding

Sygemelding skal henvendes til borger direkte, og derefter via opringning til vores hovednummer på 2576 8384. Raskmelding sker hurtigst muligt til borgeren først og derefter til os (på samme telefonnummer). Alternativt kan I maile til dho@dho.dk.

Sygemelding modtages IKKE via sms’er eller Messenger!

 

Opsigelser

Opsigelser sendes til dho@dho.dk

Astrid Marie Jensen

Administrativ medarbejder

  • Ny-ansættelser og genansættelser
  • Opsigelser
  • Kontrakter
  • Oprettelse af medarbejdere i Smartplan
  • Når du har ændringer af adresser og kontonumre mailes de til Astrid
  • Ved akut tilkald og forblivende vagt, skriver du dine tidspunkter til hende, så du kan få udbetalt korrekt tillæg

astrid@dho.dk // + 45 3151 9408

Træffes mandag-onsdag 9-13 og fredag 9-13

Anne-Mette Andersen

BPA specialkonsulent og tager sig af alle spørgsmål omkring nuværende eller ny BPA-ordning

  • Det er også Anne-Mette du ringer til, hvis du ønsker at flytte din BPA-ordning over til os, og ønsker et uforpligtende besøg inden da
  • Forespørgsler fra kommunerne på nye opgaver, fx: ekstra konsulentbistand, oplæring i arbejdslederrollen, børneopgaver, helhedsløsninger, samt specialpakker til særlige komplekse opgaver
  • Deltager i personalemøder i BPA-ordningen
  • Udfordringer i forbindelse med BPA-ordningen
  • APV spørgsmål
  • Vikardækning

anne-mette@dho.dk // + 45 3151 4308

Træffes mandag-torsdag 8.30-16 og fredag 8:30-15

Mette Bjørnholt Jensen

Administrativ medarbejder & Proces- og konceptudvikler

  • Jobopslag
  • Covid-19 updates
  • Personale informationer
  • Smartplan, og det er Mette du kontakter ved log-in problemer i Smartplan
  • Udvikling af HR-processer
  • Julegaver

mette@dho.dk // + 45 3151 0580

Træffes onsdage fra 13-15

Jade Mar Rolsted

Jade konceptudvikler indhold der inspirerer og støtter vores brugere

  • Copywriter til website samt sociale medier: YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram
  • Søgemaskineoptimerer (SEO) sammen med vores webudvikler Gert
  • Optagelser til tema film, som du kan se her på vores YouTube kanal: KLIK HER
  • Designer vores overordnet visuelle udtrykt samt kommunikationsmaterialer

jade@dho.dk

Træffes på email

Majbrit Mamsen

Bogholderi

Brian Rønnow

Brian er psykoterapeut og vores husterapeut

  • Brian superviserer og støtter hjælpere og borgere, så vores borgere fortsat lykkes rigtig godt med at være arbejdsleder i deres BPA-ordninger
  • Brian er også brugt af kommuner til supervision, og han kan bookes her: brian@mpa10.dk
  • Oplev Brian fortælle om hans erfaringer med menneskers ensomhedsfølelser her på vores YouTube kanal: KLIK HER

Gert Bach

Webmaster

  • SEO, sammen med Jade samt Google Business
  • Website implementering

Web: www.musart.dk