DHO
Os på kontoret

Pernille Skov
Pernille er stifter og direktør af Din Hjælperordning siden 2015, og
- Besvarer lønspørgsmål. Og hvis du fx har problemer med lønsedlen, så ringer du til Pernille
- Arbejder med intern og ekstern kommunikation
- Deltager i personalemøder i BPA-ordningen
- Er bisidder ved re-visitering
I det hele taget, tager Pernille sig af alt menneskeligt. Alle kan komme til at føle at livet er overvældende – du ringer bare!
pernille@dho.dk // + 45 2574 8384
Lasse Pagh
Lasse er stifter og direktør af Din Hjælperordning siden 2015, og
- Sparring omkring de juridiske regler og retningslinjer forbundet med det at have en hjælperordning.
- Vejleder og bisidder i forbindelse med møder med offentlige myndigheder og re-visitering.
- Deltager i personalemøder i BPA-ordningen efter behov.
- Støtter i stort og småt i forhold til de udfordringer der kan opstå med det at have en BPA-ordning.
Lasse er der altid med et lyttende øre og et varmt hjerte – du ringer bare!
lasse@dho.dk // + 45 2579 8384

Sygemelding og raskmelding
Sygemelding skal henvendes til borger direkte, og derefter via opringning til vores hovednummer på 2576 8384. Raskmelding sker hurtigst muligt til borgeren først og derefter til os (på samme telefonnummer). Alternativt kan I maile til dho@dho.dk.
Sygemelding modtages IKKE via sms’er eller Messenger!
Opsigelser
Opsigelser sendes til dho@dho.dk

Astrid Marie Jensen
Administrativ medarbejder
- Løn og lønsedler
- Ny-ansættelser og genansættelser
- Opsigelser
- Kontrakter
- Oprettelse af medarbejdere i Smartplan
- Når du har ændringer af adresser og kontonumre mailes de til Astrid
- Ved akut tilkald og forblivende vagt, skriver du dine tidspunkter til hende, så du kan få udbetalt korrekt tillæg
astrid@dho.dk // + 45 3151 9408
Træffes mandag-onsdag 9-13 og fredag 9-13
Anne-Mette Andersen
BPA specialkonsulent og tager sig af alle spørgsmål omkring nuværende eller ny BPA-ordning
- Det er også Anne-Mette du ringer til, hvis du ønsker at flytte din BPA-ordning over til os, og ønsker et uforpligtende besøg inden da
- Forespørgsler fra kommunerne på nye opgaver, fx: ekstra konsulentbistand, oplæring i arbejdslederrollen, børneopgaver, helhedsløsninger, samt specialpakker til særlige komplekse opgaver
- Deltager i personalemøder i BPA-ordningen
- Udfordringer i forbindelse med BPA-ordningen
- APV spørgsmål
- Vikardækning
anne-mette@dho.dk // + 45 3151 4308
Træffes mandag-torsdag 7.30-15 og fredag 7:30-14.30


Mette Bjørnholt Jensen
Administrativ medarbejder & Proces- og konceptudvikler
- Jobopslag
- Covid-19 updates
- Personale informationer
- Smartplan, og det er Mette du kontakter ved log-in problemer i Smartplan
- Udvikling af HR-processer
- Julegaver
mette@dho.dk // + 45 3151 0580
Louise Castella
Administrativ medarbejder, fundraiser og socialrådgiver
- Kontrakter, opsigelser og varslinger m.m.
- Telefoniske henvendelser
- Fundraising-konsulent – se vores fundraisingprojekter på Facebook, Instagram og på vores YouTube kanal: KLIK HER
- Louise kan også hjælpe dig med socialrådgivning, da hun er uddannet socialrådgiver
louise@dho.dk // + 45 3151 8337


Brian Rønnow
Brian er psykoterapeut og vores husterapeut
- Brian superviserer og støtter hjælpere og borgere, så vores borgere fortsat lykkes rigtig godt med at være arbejdsleder i deres BPA-ordninger
- Brian er også brugt af kommuner til supervision, og han kan bookes her: brian@mpa10.dk
- Oplev Brian fortælle om hans erfaringer med menneskers ensomhedsfølelser her på vores YouTube kanal: KLIK HER
Gert Bach
Webmaster
